
Rigtig glædeligt forår!
Nye kræfter i bestyrelsen
På bagkant af den årlige generalforsamling d. 30. april 2026 er det tid til lidt opdateringer fra Gårdlaugets bestyrelse.
Der var to pladser på valg i bestyrelsen, og kun den ene blev besat. Det betyder, at gårdlaugets bestyrelse nu består af:
- Alberte Jensen (Formand)
- Lars Høgsted
- Emma Borello
- Maria-Sophie Schmidt
- Ib Kristensen (Suppleant)
Vi har altid brug for flere frivillige kræfter i bestyrelsen, så hvis du har lyst til at bidrage til vores arbejde, er du mere end velkommen til at skrive til os.
Projekter og byggepladser
Det sidste års tid har budt på en del byggepladser i vores fine gård. Mange er heldigvis afsluttede nu, men her er et par opdateringer:
Containerne i haven v Kingosgade/Vesterbrogade fjernes i uge 21.
Til gengæld går Vesterbrogade nr. 110 i gang med at skifte tag i juni, og sætter i den forbindelse stillads op foran og bag bygningen i uge 24. Der er derfor også opstillet en opbevaringscontainer i hundegården.
Til almindelig oplysning er det Vesterbrogade 110 selv, der ejer hele matriklen, hvor haven og hundgården ligger, og foreningen har derfor udelukkende skulle orientere Gårdlauget om dette.
Projektet ventes afsluttet inden uge 42.
I den anden ende af gården er der glædelige nyheder ovenpå den fjernvarmeskade fra i vinters, der har præget haven.
Her bliver pentanguebanen reetableret, og der etableres forskellige hyggekroge som kompensation for opgravningen af området.
Hvis du har input til nyheder til nyhedsbrevet, så skriv til bestyrelsen@gulehest.dk
De bedste hilser fra bestyrelsen.
